Refusionspolitik – Traveller Charms

My Cart

Close

Refusionspolitik

Instruktioner til annullering og annulleringsformular

Forbrugere, dvs. enhver person, der handler til formål, der helt eller hovedsageligt ligger uden for den enkeltes handel, forretning, håndværk eller erhverv, har ret til at annullere enhver kontrakt på følgende betingelser:

A. Instruktioner til annullering

Retten til annullering

Du har ret til at annullere denne kontrakt inden for fjorten dage uden at give nogen grund.

Annulleringsperioden udløber efter 14 dage fra den dag, hvor du erhverver, eller en tredjepart bortset fra transportøren og angivet af dig erhverver fysisk besiddelse af varerne.

For at udøve retten til at annullere skal du informere os ( Traveler Charms Inh. Lukas Schmitz, Hohenstaufenring 29-37, 50674 Köln Deutschland, E -Mail: contact@travellercharms.com) om din beslutning om at annullere dette c, trækkes ved en klar erklæring (f.eks. Et brev sendt med post, fax eller e-mail). Du kan bruge den vedhæftede model annulleringsformular, men det er ikke obligatorisk.

For at overholde annulleringsfristen er det tilstrækkeligt for dig at sende din meddelelse om din udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Effekter af annullering

Hvis du opsiger denne kontrakt, refunderer vi dig alle betalinger modtaget fra dig, inklusive leveringsomkostninger (undtagen de ekstraomkostninger, der opstår, hvis du vælger en anden leveringstype end den billigste type standardlevering, der tilbydes af os) uden unødig forsinkelse og ikke senere end fjorten dage efter den dag, hvor vi bliver informeret om din beslutning om at annullere denne kontrakt. Vi kan trække fra refusionen for værditab på leverede varer, hvis tabet er resultatet af unødvendig håndtering fra dig. Vi foretager tilbagebetalingen ved hjælp af de samme betalingsmidler som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet. Under alle omstændigheder opkræves der ingen gebyrer som følge af refusionen. Vi kan tilbageholde refusion, indtil vi har modtaget varerne tilbage, eller du har fremlagt bevis for, at vi har sendt varerne tilbage, alt efter hvad der er tidligst.

Du skal sende varerne tilbage eller aflevere dem til os uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest fjorten dage fra den dag, hvor du meddeler os din annullering fra denne kontrakt. Fristen er overholdt, hvis du sender varerne tilbage inden perioden på 14 dage er udløbet.

Du er ansvarlig for de direkte omkostninger ved returnering af varerne.

Du er kun ansvarlig for enhver formindsket værdi af varerne som følge af anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion

Udelukkelse og / eller for tidlig udløb af fortrydelsesretten

Retten til at annullere er udelukket for kontrakter om levering af varer, der er lavet i henhold til forbrugerens specifikationer eller er tydeligt tilpassede.

Fortrydelsesretten gælder ikke for forbrugere, der på tidspunktet for indgåelsen af ​​kontrakten ikke er statsborgere i en EU-medlemsstat, og hvis eksklusive bopæl og leveringsadresse er beliggende uden for Den Europæiske Union.

Generel information

1) Undgå beskadigelse og forurening af varerne. Returner venligst varerne, hvis det er muligt, i originalemballagen med alt tilbehør og alle emballagekomponenter. Brug om nødvendigt beskyttende ydre emballage. Hvis du ikke længere har den originale emballage, skal du bruge en passende emballage, der giver tilstrækkelig beskyttelse mod potentiel transportskade.
2) Returner ikke varerne fragt fremad.
3) Bemærk, at ovenstående generelle oplysninger i afsnit 1 og 2 ikke er en forudsætning for effektivt at udøve din ret til at annullere.

B. Annulleringsformular

Hvis du ønsker at annullere denne kontrakt, bedes du udfylde og indsende denne formular.

Traveller Charms
Inh. Lukas 
Schmitz
Hohenstaufenring 29-37
50674 Köln

Tyskland

E-Mail: contact@travellercharms.com

Jeg/Vi (*) giver hermed besked om at Jeg/Vi (*) annullerer min/vores (*) salgskontrakt for følgende varer (*) /for levering af følgende service (*),

_______________________________________________________

_______________________________________________________

Bestilt den (*) ____________ / modtaget den (*) __________________

________________________________________________________
Navn på kunde(r)

________________________________________________________
Adresse på kunde(r)

________________________________________________________
Kunde(r) underskrift (kun hvis denne formular meddeles på papir)

_________________________
Dato

(*) Slet efter behov